ATOMIUM MAX MGSB - aditivum pro převodovky nákladních vozidel 200 ml

Kód produktu: AT10 Kód výrobce: 8594181250108 Výrobce: ATOMIUM
1 668,99 Kč
1 379,33 Kč bez DPH
Skladem
ks

Pro použití v mechanických převodovkách, zadních nápravách a redukčních převodovkách všech typů.

Zobraz detailní popis
  • Zeptejte se odborníka

Detailní popis

Pro použití v mechanických převodovkách, zadních nápravách a redukčních převodovkách všech typů.

Mazivo Atomium MAX MGSB je určeno k použití v mechanických převodovkách, zadních nápravách, redukčních převodovkách všech druhů a  samosvorných diferenciálech. Ošetření probíhá jednofázově.

Ředění: Přidejte mazivo Atomium MAX MGSB do stávajícího oleje v ošetřovaném zařízení v poměru 10 až 15 ml maziva na 1 l převodového oleje. Po aplikaci Atomium MAX MGSB jezděte s vozidlem v běžném režimu nejméně 20 minut. Provozujte až do příští pravidelné výměny oleje (nejméně však 2000 km).

Návod na použití: Před použitím nádobu s aditivem Atomium MAX MGSB důkladně protřepejte, dokud se nerozpustí všechny přirozené úsady (jedná se o  aktivní složky). Aditivum Atomium MAX MGSB nalijte do zahřátého zařízení standardním plnicím hrdlem oleje.  Doporučujeme provést ošetření mechanické převodovky aditivem Atomium současně s ošetřením motoru nebo těsně po sobě. Mazivo se nedoporučuje používat v případě mechanicky zablokovaných dílů a mechanismů. Mazivo Atomium MAX MGSB je kompatibilní se všemi typy převodových olejů a nemění jejich vlastnosti (mimo syntetických kapalin pro automatické převodovky typu ATF). V zájmu zachování vysoké úrovně ochrany zařízení doporučujeme zopakovat ošetření při každé výměně oleje (tj. každých 50 000 až 70 000 km).

Obsah balení

  • 200 ml

Specifikační body

  • Zlepšuje proces ohlazování ploch v systému, včetně stavu po generální opravě (díky adaptivním schopnostem maziva, jehož cílem je optimalizovat tření sousedních dílů);
  • Prodlužuje životnost zařízení 1,5–2krát (díky snížení intenzity opotřebení);
  • Snižuje třecí ztráty u součástí (v důsledku zlepšení parametrů tření);
  • Zajišťuje maximální ochranu zařízení před opotřebením v případě přetěžování nebo přehřívání při vysokých okolních teplotách;
  • Nezhoršuje provozní parametry pryžových součástí;
  • Značně snižuje hluk a vibrace v převodovkách a zadních nápravách (díky zformování silného a odolného mazacího „polštáře“ a optimalizaci vůlí);
  • Obnovuje optimální vůle v ložiskách a ozubených převodech.
  • Obnovuje lehkost řazení v důsledku vymezení správných vůlí a snížení třecích ztrát;
  • Umožňuje jízdu na krátkou vzdálenost při nedostatku oleje.

Dotazy uživatelů

Produkt zatím nikdo nehodnotil, buďte první!

Napište hodnocení